16 Aralık 2011 Cuma

N.Y.Babies Peluş Oyuncakları



Ramazan bayramında Akyazı'da (Sakarya) ziyaret ettiğimiz bir akrabamız Akyazı'nın köyü olan Dokurcun'da çok güzel oyuncaklar yapan bir firmadan bahsedince ailecek merak edip firmanın fabrikasını ziyarete gittik.İlk intiba olarak biraz olumsuz bir izlenim edinsek de içeri girip firma sahipleri ile tanışınca hem şaşırdık hem de çok mutlu olduk.

Babam firma sahiplerinden Yasin Bey'i tanıyordu.Onlar koyu bir sohbete dalmışken ben de oyuncaklar arasında gezmeye ve ağzım bir karış açık bir halde hepsini tek tek incelemeye başlamıştım bile.Oyuncaklar hem çok şirin, çeşit çok fazla ve hepsi de çok kalitelilerdi.Ben hepsine çok bayıldım.Hangisini alsak hangisini beğensek derken Nurhay Hanım bize çok beğendiğimiz ama satışa çıkmamış olan bir bebek ve boynuzlu at hediye etti.Bebek ile takım olan patikleri de aldık.Ceyda bebeğe bayıldı.Uyku arkadaşı oldu.Şimdi onunla uyuyor.Adı da "bebiş" oldu. :)

Bende sitelerine tekrar bir göz gezdirdim.Asorti bölümünden henüz stokta olan uyku arkadaşı olabilecek peluş oyuncaklar buldum.Fiyatları 5 TL.Süper dimi? :) Stokta hala varken bebeğinize güzel bir uyku arkadaşı alabilirsiniz.Hem kaliteli hem de fiyat süper ucuz! :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş