7 Şubat 2012 Salı

Kelebek Duvar Süsü



Ceyda'nın doğumgünü için yaptığım kelebekleri bir yere kaldırmaya kıyamadım.Ceyda'nın odasında yatağının yanındaki duvara yapıştırdım.Sonra başucunda duran pano ile kelebekler pek uyumlu gelmeyince kelebeklere uyan C harfi yapıp onun üstüne de kelebekleri kondurdum.Zaten hep bir şeyi değiştirince yada yeni yapınca mevcut süsler pek uyumlu olmuyor.Hadi bakalım durduk yere iş çıkıyor.Ben bunu hep yaşayanlardanım.Uyuma çok önem veriyorum ama o da bazen hep masraflı hem de zahmetli oluyor.

Neyse Ceyda uyurken hemen elimle bir C harfi çiziverdim.Biraz pergel yardımı alarak yapınca C düzgün birşeye benzedi.:) Altına da beyaz kartondan aynı C harfinden yaptım.İkisini yapıştırırken kurdeleden de asma ipi yaptım.İpi düzgün bir yerden yapıştırmak önemli oluyor.Ağırlık merkezini iyi ayarlamalısınız.Yoksa yamuk bir C harfiniz olur. :) Birkaç kelebek daha yapıp üstüne yapıştırdım.15 dakika da yeni bir başucu süsü daha olmuş oldu. Aslında kelebekleri de biraz süslemeyi düşündüm ama abartmayayım dedim. :) Süslerime de bazen kıyamıyorum.Eşimin dış ticaret işinden gelen numune olarak aldığı minik taşlar var.Onları kullanabilirdim ama başka şeyler için saklıyorum.Bu kadar yeter canım.Çok da kokoş olmayalım.Kelebek kızıma yeni kelebekler artık uyurken arkadaşlık edecekler. :) Hepimize güzel ve uzun bir uyku dileğiyle ...... :)

1 yorum:

Paylaş