22 Temmuz 2012 Pazar

Caploonba Bebek Odası Mobiyası

Caploonba firmasını ilk defa duyuyorum ama sanki ürünlerinden bazıları tanıdık geliyor.Belki online satış yapan sitelerde görmüştüm. Ürünlerinin dizaynlarını beğendim.Sadece bebek oda takımlarındaki dolaplar iki kapalı olması sebebi ile küçük olmuş diye düşünüyorum.Bebeklerin de maşallah boyundan çok eşyası oluyor.Biz üç kapaklı dolabı epey doldurduk.

Oda ve de nevresim takımlarının yanı sıra sandalye,lamba, halı ve de yataklar da var. Tek bir seferde tüm odayı döşeyebilirsiniz.Tek tek almak, kombinlemek yorucu olabiliyor. Şifonyerli büyüyen beşikler ise benim favori beşik tipimdir.Çocuğunuz büyüdüğü zaman da yatabilir.Ayrıca bu firmanın ders çalışma masalı büyüyen beşiği de varmış.Onu da beğendim.

Katlanan beşik ise en çok hoşuma giden ürün oldu.Özellikle çocuk büyüdükçe küçülen eşyaları bir yerlerde depolamak zor oluyor.Ne kadar çok katlanırsa o kadar iyidir. :)

İşte benim beğendiklerim :)



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş