18 Ekim 2012 Perşembe

Dekoratif Çocuk Odası Lambası Hazırlama

Bugün çocuk odası lambası diye internette gezip baktığımda fiyatlar bana acayip uçmuş geliyor. 40 TL den başlayan fiyatlar 200 TL 'ye kadar gidiyor.

Halbuki ucuz bir lambayı oda dekorasyonunuza göre duvar kağıdı, kumaş yada keçe gibi malzemeler ile kaplayabilir yada renkli kağıtlardan kesebileceğiniz kelebek, araba, kayık, balerin gibi şekiller ile süsleyebilirsiniz.

Keçe alabileceğiniz yerler                   : Hobi Keçe, Süslü Keçeler
Renkli kağıt  alabileceğiniz yerler        : Yapyapıştır
Desenli kumaşlar alabileceğiniz yerler  : Kumasci , Goblen.com

İnternette düz renkli  tavan lambası ve de masa lambalarını araştırdım. IKEA ve de KOÇTAŞ'ta güzel ve de uygun fiyatlı modeller var. Tabii bulunduğunuz şehirdeki elektrikçileri de gezebilirsiniz.

Ben kızımın odası için KOÇTAŞ'tan alıp, odasında kullandığım kumaş ile kaplayıp keçe kelebek ve çiçeklerle süslemiştim. Bu aralar biraz değişiklik yapasım var ama azcık daha yaptıklarımı kullanalım. :))




Benim beğendiğim dekorasyon için kullanılabilecek uygun fiyatlı lambalar aşağıda :


BASISK Tavan Lambası : 24.99 TL

MELODI Tavan Lambası :  12.99 TL









COLOURS Roza Masa Lambası : 24.90 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş