29 Ekim 2012 Pazartesi

Kağıttan Kutu Yapımı Projeleri

Bu aralar kağıttan yapılan süs, kutu vb. şeylere merak saldım. Biraz değişik şeyler ararken tanıştığım Whiff of Joy sitesinde çok güzel anlatımı olan kutu projeleri buldum.

Özellikle çilek şeklindeki kutuları çok beğendim. Ceyda'ya bu seneki doğum günü temasını belirledim ama Allah nasip ederse inşallah seneye çilek kız doğum günü temasını yapmak istiyorum. Daha bu seneki doğum gününü yapmadan gelecek seneleri düşünüyorum. :))



Minik Hediyelik Kutu :


Düğün Şekeri Kutusu Yapımı :



Yastık Şeklinde Kutu Yapımı:



Kitap Şeklinde Kutu Yapımı :


Bebek Hediyelik Kutu Yapımı :

Kalp Şeklinde Sevgililer Günü Kutusu Yapımı :


Hediyelik Kutu Yapımı :






Kutu Yapımı :

Hediyelik Kutu Yapımı :



Çilek Şeklinde Kutu Yapımı : 


Pencereli Kutu Yapımı :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş