26 Aralık 2012 Çarşamba

Lavanta Keseleri

Ceyda'nın 2.doğumgünü anısına lavanta kesesi yapmaya karar verdim.Balerin teması olduğu için az çok düşündüğüm bir dizayn var ama yine de internete bakmadan duramadım. :)
Değişik bir fikir bulurum belki dedim. Ceyda için pek bir değişik fikir edinemedim ama değişik bir lavanta kesesi uygulaması gördüm. Bayan korsesi şeklinde yapmışlar. :)) Çok hoşuma gitti.


Feeling Stitchy  - Sablonu İndirmek İçin Tıklayın
Aşağıda da diğer beğendiklerim var.

What Katie Did Next


Ginger Beer Designs




Pico Crafts

Pouch Mart's

Lets Do Lavender
The Tranquility Ladies
Lindsay Obermeyer
Ivy and Neat



Time and Tide Fine Art

Oh Shop

2 yorum:

  1. keselerin her biri ayrı güzel...sizin tasarımınızı da merakla bekliyorum şimdiden kolay gelsin size

    YanıtlaSil

Paylaş