24 Ocak 2013 Perşembe

Keçeden Çanta Evler

Ceyda çantalara bayılıyor.Parkta, alışveriş merkezinde, misafirlikte, televizyonda sürekli çanta gösteriyor. Yazın bir tane çanta dikmiştim. Artık evcilik oynamayı da çok iyi bildiği için minik bir oyun evi yapmayı düşünüyordum. Böyle araştırma yaparken karşıma bu keçeden yapılmış çanta şeklinde evler çıktı.Tam bizlik doğrusu. :)) Örneklere bakıp kafamda tasarladım. Bu haftayı dinlenme haftası olarak belirlediğim için önümüzdeki hafta çalışmalara başlamayı istiyorum.
Clock Work Mouse
Sister's Guild 
Sister's Guild
Morgan Wills
The Cottage Nest
Ben de aşağıdaki gibi düğmeleri kullanarak açılır kapanır birşey yapacağım sanırım. Yaparken bazen duruma göre farklı şeyler denenebiliyor tabii. :) Duvarlara da mukavva koyarım diye düşündüm. Çatıyı biraz düşünmem lazım. Ceyda'nın kullanabileceği bir tarz olmalı.
Sweet Things Design

2 yorum:

Paylaş