17 Mart 2013 Pazar

Dress My Home'dan Dekoratif Raf ve Panolar

Country tarzını gerçekten çok seviyorum. Sıcak, samimi dekoratif ürünlere bayılıyorum. İnternete girince illaki mutfak ürünlerine bakmadan duramıyorum.
Cumartesi ve Pazar günleri babası olduğu için midir bilmiyorum Ceyda daha bir düzenli oluyor. Öğle uykusuna tam saat 12:00 de yatıyor. Babasının kucağına gidip uykuya dalıveriyor.Sonra da yatağında 2 saat kadar uyuyor. Ben de bu saatlerde deli gibi koştura koştura o site bu blog bir başka blog sonra pinterest dolanıp duruyorum.
Bugün beğendiklerim ise Dress My Home sitesindeki raf  ve yazı tahtası şeklindeki panoları oldu. Biraz süs amaçlı kullanılan bu dolaplara ister birkaç aksesuar koyun, ister süslerinizi asın ya da birkaç dergi, tarif kitaplarınızı koyun. Bu tarz dolapları MDF den bir marangoza yaptırmak ve sonra boyamak daha ucuza mal olur sanırım. Mudo Concept gibi yerlerde pahalıya satılabiliyorlar.









Kara Tahta Boyasını alıp yukarıdaki panolardan yapabilirsiniz.Örneğin Tahtakale Hobi markette satılıyor. Siyah dışında farklı renkleri de var.

Dress My Home'dan country tarzı biraz daha aksesuar görmek isterseniz, tıklayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş