14 Şubat 2015 Cumartesi

Hergününüz Sevgi Dolu, Anlayış ve Hoşgörü İle Geçsin!

Çevremizdeki insanlara, bitkilere, hayvanlara herşeye sevgi ile bakmak ve davranmak. Hoşgörülü olmak, anlayışla sabırla yaklaşmak. Ben değil biz olarak düşünmek. Güzel düşünmek, güzel söylemek. Yapıcı olmak, kırıcı olmamak. Hakkı olana hakkını vermek, hakkımız kadar almak. Paylaşmak, yeteri kadarı ile yaşamak. Bunları yaptığımız zaman herkesin sevgilisi, Allah'ın sevgili kulu olmak .... 

Hayattaki amacımızın ne olduğu çok önemli. Sevgililer gününü önemsemesem de günü gelmişken içimden geldi. Haddim olmayarak birkaç söz söylemek istedim.

Herşeyin fazlasına göz diktiğimiz, benliğimizi merkeze koyup hareket etmeye daha fazla meğil ettiğimiz, çağımızın getirdiği imkanlar ile götürdüğü değerlerin arttığı şu  zamanlarda benim kendime sık sık söylediğim sözleri sizlerle de paylaşmak istedim. 

Gönlünüzden, aklınızdan hep güzel iyi şeyleri geçirdiğiniz güzel davrandığınız günler dileğiyle....


Benim çok sevdiğim ve ilham aldığım bir söz ile noktayı koymak istiyorum. 
“Güzel  gören güzel düşünür, güzel düşünen hayatından lezzet alır”. Cicideko

Hergününüz sevgi dolu geçsin !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş