2 Haziran 2015 Salı

Meyve Kasalarından Dekoratif Raflara Yolculuk

Bildiğimiz pazarcı kasalarını boyasak, süslesek, çeşitli metal aksesuarlar ile birleştirip komidin, gazetelik, eşya kutusu gibi çeşitli aksesuarlar yapsak. 
Uzun zamandır ahşap boyama ile uğraşanlar mutlaka bir kasa boyayıp süslemiştir sanırım. :) Bana henüz nasip olmadı. Ben birgün bahçeli bir evim olursa bu kasalardan bitki köşesi yapmak istiyorum. Kasaları renk renk boyayıp, eskitme yapıp üzerlerine de bitkilerin isimlerini yazacağım. Nane, fesleğen, reyhan, dereotu gibi bitkileri ekeceğim. :)) Kafamda herşey hazır. Balkonda yer olsaydı şimdiye kadar yapmıştım ama malesef o kadar doldurdum ki bize bile yer kalmıyor bazen. :)) 
Benim hayallerim bir yana dursun kasalardan yapılan eşyaları incelerken en çok raf olarak kullanıldıklarını gördüm. Banyo, çalışma odası, bahçe, salon, oturma odası ve giriş olmak üzere her yerde kullanılmışlar. Kasalar birbirleri ile sağlam bir şekilde birleştirilse bile duvara da sabitlemek iyi olur diye düşünüyorum. Hafif olacakları için devrilme ihtimali yüksek olabilir. Çeşitli metal ayaklar ile de hoş bir görünüm verilebilir. Kasalarda eskitme ahşap boyası çok hoş duruyor ama beyaz da her zamanki gibi zariflik katıyor. Neyse az laf çok foto diyerek sevgilerimi gönderiyorum! :)

Kaynak: Pinterest/ Cicideko/ Ev Dekorasyonu ve Aksesuarları 










2 yorum:

  1. Çok güzel öneriler ancak bu meyve kasalarından nerde bulunur bilemiyorum..gördüklerim çok tutarsız sağlam değiller :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunduğunuz şehirdeki hala gidip bakmak en iyisi sanırım. Belki orada kasa satan birilerini de öğrenebilirsiniz. Ben hiç araştırmadım.

      Sil

Paylaş