5 Temmuz 2015 Pazar

Genç Kız Odaları İçin Güzel Örnekler

Kızım doğmadan önce bir heves ile odasını kendim dekore etmiştim. Lambasından, sepetine, kirli torbasından çerçevelerine, kapı süsüne, isimliğine , duvar süslerine hatta kapı koluna kadar bir sürü şey yapmıştım. :)) O zamanki yaptıklarıma buradan bakabilirsiniz.  Hala da dikiyorum eklemeler yapıyorum. ( Yatak Örtüsü, Sandalye Minderi, Tavşan Oyuncak1Tavşan Oyuncak2Kapı Kolu Uyku Tableası) Hatta bazen yaptığım siparişleri çok beğenirse kızım da sipariş veriyor ona da yapıyorum. :) Bizde alır mısın yerine yapar mısın, diker misin cümleleri kuruluyor. :))
Allah inşallah genç kız olduğu zaman da odasını tekrar dekore etmeyi nasip eder. Bugün bu genç kız odalarında gezdim. Çok hoşlar gerçekten. 
Kaynak: Pinterest / Cicideko/  Çocuk Odaları (Kids Room)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş