28 Ekim 2015 Çarşamba

Cicideko Kendin Yap (DIY): Kurumuş Çiçeklerden Kitap Ayracı Yapılışı Youtube'ta Yayında / Dried Flowers Bookmark Tutorial at Youtube Channel


Bugün etrafta bulabildiğim bu son kalan kır çiçeklerini kurutarak bir kitap ayracı yaptım.:)
İlk defa kurumuş çiçeklerden kitap ayracını Her Creative Spirit sitesinde görmüştüm ve hayran kalmıştım. Ben de mutlaka yapmalıyım diye not almıştım. Bugün binbir engele rağmen yaptım ve videosunu da youtube'ta yayınladım. Bu tarz kitap ayraçlarının yapımı çok kolay ama sadece kenarları boyamak için kullandığım "stamp ink pad" (türkçe olarak nasıl çevriliyor bulamadım) bulamazsanız, bir sitensıl süngerini boyaya batırıp kenarlara hafif hafif bastırarak renklendirebilirsiniz. Kenar boyaması bence asıl güzelliği veriyor. Üzerine de baskı ya da elle farklı yazı yada şekiller de yapabilirsiniz. Kitap kurdu olan sevdikleriniz için hediye edebileceğiniz çok güzel bir ayraç ortaya çıkıyor.:)

I had collected the last wild flowers and made this adorable bookmark. I have first seen this type bookmarks at the Her Creative Spirit blog and added to the "TO DO" list. Time passed and in autumn I found last wild flowers and today after so many obstacles I finally achieved to finish the filming. I suggest you to try this project. This is really a wonderful gift for your bookworm friends.:)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş