22 Ekim 2015 Perşembe

HEYLI Orman Hayvanları Bozuk Para Cüzdanları/ HEYLI Forest Animals Coin Purses Collection


Yaz aylarında iken bozuk para cüzdanları yapmaya başladım. Çok malzeme gerektirmemesi, her yerde rahatlıkla yapabilmek, hep yanımda taşıyabilmek, tamamen elde dikmek .... Bunların hepsi çok hoşuma gitti. Elimde küçük çantam heryere işimi taşıyabilmek doğrusu süper bir şey diye düşündüm ve buna devam etmeliyim dedim. Cicideko markası altında ev dekorasyonuna ait ürünlerin satışını yaptığım için cüzdanlar için bir başka isim düşündüm. 

Çok düşündükten sonra HEYLI adını verdim çünkü bana neşeli, mutlu ve de yaşamaktan zevk alan bir kadını çağrıştırıyor. :)

Şimdi sonbahar mevsimi ile bir orman hikayesi başladı. Orman hayvanlarından bir seri hazırladım. Umarım beğenirsiniz ! Sevgiler....

Instagram, facebook, mail ya da siteden mesaj ile sipariş verebilirsiniz. Cüzdan fiyatı 25 TL dir. Boyutları; 7 cm en ve 9 cm boy. İçinde puantiyeli kumaştan astarı var.

At the mid-summer I have started to sew coin purses.It was a summer craft for me at the beginning but sewing at the beach, cafe, house porch, car gave me so fun. I liked this way of sewing and bringing it to everywhere. Then I started to make it as job again! :) I had to give a new brand name as HEYLI because I thought these purses are special and brings a woman to mind who is happy, cheerful, full of joy. :)
Now it is time for the  forest animals story ! I made a collection of five animals. I hope you like them!
For international shopping please visit HEYLI Etsy Shop.








1 yorum:

Paylaş