21 Temmuz 2016 Perşembe

Cicideko Kendin Yap (DIY) : Kasnak Dikiş Malzeme Taşıyıcısı Yapılışı/ Hoop Sewing Tool Organizer Tutorial




Hayatı normalleştirmek adına, kafamdakilerden kurtulmak için birşeyler yapmak gerekiyor. Şu son günlerde yaşlandım, çok yıprandım sanki. Çocuğum için çok endişeliyim. Umutsuzum... Beş yaşındaki kızımın sorularına birşey yokmuş gibi, herşey normalmiş gibi davranarak anlayacağı şekilde cevaplar vermekten de yoruldum. Allah yardımcımız olsun... Karışık günler için en iyisi de insanın stresini atmasına yardımcı olacak birşeyler yapmak. O zaman hayata tutunmaya devam. Yoksa çok fena bunalıma gireceğim. :((((


Dikiş malzemelerini koymak için kasnaktan yapılan bu aksesuarı önceden görüp beğenmiştim. Bugün ne yapsam derken bunu yaptım. Yapılışı kolay, hem dekoratif hem de çok işlevsel. Benim çok hoşuma gitti. Denemek isterseniz videoyu izleyebilirsiniz.




6 yorum:

  1. Harika olmuş rengi de ayrı bi güzel zaten ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuş ya çok tatlı 😍

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin blog yaptığınız harika fikir renk de şeker iyi günlerde kullanın .

    YanıtlaSil
  4. 😊 teşekkür ederim, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Paylaş