10 Temmuz 2016 Pazar

Cicideko Kendin Yap (DIY) : Keçe Çiçek İle Saç Tokası Süsleme / Felt Flower Hair Clip Tutorial



Süslü püslü kız çocuk tokalarına fazla para vermeden kendiniz de yapabilirsiniz. Bugün bu tokayı yaptıktan sonra kızıma verdim ve epey bir takdirini de kazandım.
"Anne, sen bunu nasıl yapabildin ?" diye bir şaşırdı ve bana gitti geldi sarıldı. Aslında çok fazla şey yapıyorum ama her seferinde hala  çok etkilenip beni takdir edip, teşekkürler ediyor. İnsanın yaptıklarının bu derece beğenilmesi de ayrı bir güzel. :))

This is another simple craft project for the hair clips. I have made this hair clip today and gave it to my daughter. She loved it a lot. :)





1 yorum:

  1. Ben de bu çiçeklerle keçe tutacak dikmiştim, çok gizel görünüyor sizinki de :) ben de blogumda diy çalışmalarımı paylaşıyorum :) izlemeye de aldım hemen sizi, fikir alışverişinde bulunmak çok güzel :) ben de beklerim :))

    YanıtlaSil

Paylaş